Over ons
“Zuster Jansen Particuliere Thuiszorg” is een organisatie met zeer ruime ervaring binnen de particuliere thuiszorg. Het vak is geleerd bij de ouderwetse Hoofdzuster Jansen: Zr. Jansen.
“Persoonlijkheid” was haar sleutelwoord. Zij heeft zorg voor haar cliënten en zij staat symbool voor professionaliteit en medemenselijkheid. Zij heeft nog tijd voor een praatje, wekt vertrouwen en levert kwaliteit.
Zuster Jansen heeft ons opgeleid en is ons grote voorbeeld.
Haar visie dragen wij als bureau uit.
Zuster Jansen kan trots op ons zijn.
Onze Kernwaarden
Onze zorgverleners en onze cliënten maken ons trots. Daarom kunnen wij ons werk met passie blijven doen en ons blijven ontwikkelen.
Zuster Jansen levert particuliere thuiszorg en staat voor Vertrouwen (in relatie), Toekomstgericht (in dienst) en Vanuit het hart (in persoon/zorgverlener). Deze merkwaarden vertalen zich naar de volgende persoonskenmerken:
1. Vertrouwen: Bescheidenheid, Trouw, Eerlijkheid, Gelijkheid, Relaties en Echtheid
2. Toekomstgericht: Innovatie, Veiligheid, Daadkracht, Vernieuwing, Duidelijkheid en Comfort
3. Vanuit het hart: Passie, Teamgeest, Enthousiasme, Plezier, Inspirerend, Gevoel
Kwaliteit
Binnen Zuster Jansen is kwaliteit een vanzelfsprekendheid. Wij zijn HKZ gecertificeerd. Tevens zijn wij lid van Branchevereniging Zorgthuisnl en branchevereniging Sigra. Dit zijn brancheverenigingen voor zorgondernemers in de thuiszorg en kraamzorg.
Het doel van Zorgthuisnl en Sigra is het zo effectief mogelijk ondersteunen en inspireren van leden. Samen met deze brancheverenigingen streven we naar vernieuwing en willen we de thuiszorg verbeteren.
Onze medewerkers
Eva – Leidinggevende/Officemanager:
Mijn taken zijn heel divers en breed – van leidinggeven tot aan klantcontact. Ik doe dit met heel veel verantwoordelijkheid vol met passie en plezier. Tevens optimaliseer ik de werkprocessen en bewaak ik de kwaliteit van zorg binnen ons kantoor.
Ilonka – Office Assistant:
Als Office Assistant heb ik veel contact met onze zorgverleners. Het is een uitdaging om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Ik doe dit met veel plezier.
Celeste – Office Assistant/ zorgcoördinator
Het is een hele mooie taak om aan onze klanttevredenheid te werken. Ik sta iedereen graag op de juiste wijze te woord en ben ook verantwoordelijk voor de werving en selectie van nieuwe zorgverleners.
Shannely – Back Office medewerker
Binnen Zuster Jansen spreek ik zowel met zorgverleners als met cliënten. Ik verzorg vele taken met betrekking tot de administratieve processen en PGB aanvragen.
Karel – Kwaliteitsmanager HKZ
Ik ben verantwoordelijke voor vele zorgtaken. Ik bewaak de kwaliteit van zorg binnen kantoor Zuster Jansen en zorg ervoor dat we jaarlijks onze HKZ audit behalen.
Erdi – Back Office medewerker
Ik draag zorg voor back office taken binnen Zuster Jansen zoals administratie en contracten. Ik sta zorgverleners en cliënten graag te woord.
Sean – Recruiter – Werving en Selectie
Ik ben mede verantwoordelijk voor de werving en selectie van zorgverleners van Zuster Jansen. Ik draag bij aan het werkplezier van onze zorgverleners en het succes van Zuster Jansen
Cerise- Planner
Binnen Zuster Jansen ben ik verantwoordelijk voor onze cliënten planning. Zuster Jansen werkt in kleine zorgteams van maximaal 5 zorgverleners. Elke dag heb ik weer een mooie uitdaging.