Over ons

“Zuster Jansen Particuliere Thuiszorg” is een organisatie met zeer ruime ervaring binnen de particuliere thuiszorg. Het vak is geleerd bij de ouderwetse Hoofdzuster Jansen:  Zr. Jansen.

“Persoonlijkheid” was haar sleutelwoord. Zij  heeft zorg voor haar cliënten en zij staat symbool voor professionaliteit en medemenselijkheid. Zij heeft nog tijd voor een praatje, wekt vertrouwen en levert kwaliteit.

Zuster Jansen heeft ons opgeleid en is ons grote voorbeeld.

Haar visie dragen wij als bureau uit.

Zuster Jansen kan trots op ons zijn.

Onze Kernwaarden

Onze zorgverleners en onze cliënten maken ons trots. Daarom kunnen wij ons werk met passie blijven doen en ons blijven ontwikkelen.

Zuster Jansen staat voor Vertrouwen (in relatie), Toekomstgericht (in dienst) en Vanuit het hart (in persoon/zorgverlener). Deze merkwaarden vertalen zich naar de volgende persoonskenmerken:

1. Vertrouwen: Bescheidenheid, Trouw, Eerlijkheid, Gelijkheid, Relaties en Echtheid
2. Toekomstgericht: Innovatie, Veiligheid, Daadkracht, Vernieuwing, Duidelijkheid en Comfort
3. Vanuit het hart: Passie, Teamgeest, Enthousiasme, Plezier, Inspirerend, Gevoel

Kwaliteit

Binnen Zuster Jansen is kwaliteit een vanzelfsprekendheid. Wij zijn HKZ gecertificeerd. Tevens zijn wij lid van Branchevereniging Zorgthuisnl en branchevereniging Sigra. Dit zijn brancheverenigingen voor zorgondernemers in de thuiszorg en kraamzorg.

Het doel van Zorgthuisnl en Sigra is het zo effectief mogelijk ondersteunen en inspireren van leden. Samen met deze brancheverenigingen streven we naar vernieuwing en willen we de thuiszorg verbeteren.

Onze medewerkers

Eva - Officemanager - Leidinggevende

Eva – Leidinggevende/Officemanager:

Mijn taken zijn heel divers en breed – van leidinggeven tot aan klantcontact. Ik doe dit met heel veel verantwoordelijkheid vol met passie en plezier. Tevens optimaliseer ik de werkprocessen en bewaak ik de kwaliteit van zorg binnen ons kantoor.

————–

Office Assistant

Ilonka – Office Assistant:

Als Office Assistant heb ik veel contact met onze zorgverleners. Het is een uitdaging om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Ik doe dit met veel plezier.

————–

Celeste Office Assisant - Zorgcoordinator -

Celeste – Office Assistant/ zorgcoördinator

Het is een hele mooie taak om aan onze klanttevredenheid te werken. Ik sta iedereen graag op de juiste wijze te woord en ben ook verantwoordelijk voor de werving en selectie van nieuwe zorgverleners.

————–

Office Assistant

Lisette – Office Assistant/ zorgcoördinator

Ik heb zowel veel contact met onze cliënten als met onze zorgverleners. Mooi is dat ik samen met collega’s de werving en selectie doe. Daarom weet ik precies wie geschikt is voor dit werk en wie niet.

————–

Kwaliteitsmanager zorgprocessen

Karel – Kwaliteitsmanager HKZ

Ik ben verantwoordelijke voor vele zorgtaken. Ik bewaak de kwaliteit van zorg binnen kantoor Zuster Jansen en zorg ervoor dat we jaarlijks onze HKZ audit behalen.

————–

Erdi - Backoffice medewerker

Erdi – Back Office medewerker

Ik draag zorg voor back office taken binnen Zuster Jansen zoals administratie en contracten. Ik sta zorgverleners en cliënten graag te woord.


 

Jesper Planner

Jesper- Planner

Als planner binnen Zuster Jansen ben ik verantwoordelijk voor de algehele planning. Zuster Jansen staat voor zorg in kleine zorgteams. Voor mij is dit elke dag weer een enorme uitdaging.