Onze zorg- en dienstverlening kunnen we door deze resultaten continue verbeteren.
- Fransje uit Limburg8,6
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 8,0
Telefonische bereikbaarheid: 9,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 9,0
Communicatie: 8,0
Aanbeveling: jaWerk meer dan 6 jaar bij Zuster Jansen. Heel fijn thuiszorgbureau.Door Fransje op woensdag 23 januari 2019 - Cora uit Haarlem8,9
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 9,0
Klantvriendelijkheid: 9,0
Telefonische bereikbaarheid: 8,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 9,0
Communicatie: 9,0
Aanbeveling: jaBlij met het werken voor thuiszorgbedrijf Zuster JansenDoor Cora op maandag 10 december 2018 - Maarten uit Gouda9,0
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 9,0
Klantvriendelijkheid: 9,0
Telefonische bereikbaarheid: 9,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 9,0
Communicatie: 9,0
Aanbeveling: jaAlles is heel goed geregeld. Zuster Jansen doet er alles aan om voor haar cliënten en voor haar ZZP-ers alles zo goed mogelijk te regelen. Als ZZP-er is dit het perfecte bureau voor mij.Door Maarten op donderdag 22 november 2018 - Carlijn uit Hoorn8,0
Algemene ervaring: 8,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 8,0
Telefonische bereikbaarheid: 8,0
Betrouwbaarheid: 8,0
Service: 8,0
Communicatie: 8,0
Aanbeveling: jaIk ben als ZZP-er heel blij dat ik voor Zuster Jansen werk. Fijne cliënten en een gied georganiseerd thuiszorgbureau. Hoop op wederom een mooie samenwerking voor komende jaren.Door Carlijn op woensdag 21 november 2018 - Julia uit Purmerend9,0
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 9,0
Klantvriendelijkheid: 9,0
Telefonische bereikbaarheid: 9,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 9,0
Communicatie: 9,0
Aanbeveling: jaZuster Jansen werkt in kleine teams wat me heel erg aanspreekt. Korte lijnen met kantoor en goede communicatie.Door Julia op woensdag 21 november 2018 - Susanna uit Amsterdam9,0
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 9,0
Klantvriendelijkheid: 9,0
Telefonische bereikbaarheid: 9,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 9,0
Communicatie: 9,0
Aanbeveling: jaZuster Jansen is een heel betrouwbaar bedrijf. Erg goed benaderbaar en fijne communicatie. Ze helpen je ook goed en zijn heel begripvol naar zorgverleners en cliënten.Door Susanna op woensdag 21 november 2018 - Xanne uit Amsterdam10
Algemene ervaring: 10,0
Betrokkenheid: 10,0
Klantvriendelijkheid: 10,0
Telefonische bereikbaarheid: 10,0
Betrouwbaarheid: 10,0
Service: 10,0
Communicatie: 10,0
Aanbeveling: jaBij Zuster Jansen denken ze met je mee en zetten ze zich echt voor je in. Ik heb altijd opdrachten.Door Xanne op maandag 08 oktober 2018 - Zephora uit Rotterdam8,7
Algemene ervaring: 10,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 8,0
Telefonische bereikbaarheid: 8,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 9,0
Communicatie: 9,0
Aanbeveling: jaZijn heel betrokken, vriendelijk en behulpzaamDoor Zephora op dinsdag 18 september 2018 - John uit Wijche7,3
Algemene ervaring: 7,0
Betrokkenheid: 7,0
Klantvriendelijkheid: 7,0
Telefonische bereikbaarheid: 8,0
Betrouwbaarheid: 8,0
Service: 7,0
Communicatie: 7,0
Aanbeveling: jaOpstellen facturen via zuster Jansen is niet altijd gebruiksvriendelijk.communicatie is in ordeDoor John op maandag 17 september 2018 - Antoinette uit Utrecht9,0
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 9,0
Klantvriendelijkheid: 9,0
Telefonische bereikbaarheid: 9,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 9,0
Communicatie: 9,0
Aanbeveling: jaBij Zuster Jansen als zorgverlener erg op mijn plaats. De organisatie heeft alles prima op orde. Goede communicatie en bereikbaarheid. Ook de kleine zorgteams voor cliënten zijn erg fijn om in te werken.Door Antoinette op woensdag 08 augustus 2018 - Francien uit Garderen9,0
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 9,0
Klantvriendelijkheid: 9,0
Telefonische bereikbaarheid: 9,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 9,0
Communicatie: 9,0
Aanbeveling: jaAltijd een hele fijne samenwerking met Zuster Jansen. Werk er nu 3 jaar naar volle tevredenheid.Door Francien op vrijdag 20 juli 2018 - Ton uit Amsterdam9,3
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 9,0
Klantvriendelijkheid: 9,0
Telefonische bereikbaarheid: 9,0
Betrouwbaarheid: 10,0
Service: 10,0
Communicatie: 9,0
Aanbeveling: jaBen blij dat ik bij Zuster Jansen sta ingeschreven als zorgverlener. Alleen maar particuliere cliënten, maar ook een groot aanbod van steeds nieuwe cliënten. Zuster Jansen is een deskundig en ervaren thuiszorgbureau.Door Ton op zondag 01 juli 2018 - Annebert uit Velp8,3
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 8,0
Telefonische bereikbaarheid: 8,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 8,0
Communicatie: 8,0
Aanbeveling: jaFijn bureau omdat Zuster Jansen werkt in kleine zorgteams. Fijne collega's op de zorg en veel particulier werk. Goede duidelijke communicatie.Door Annebert op maandag 11 juni 2018 - Margot uit Zevenhuizen7,7
Algemene ervaring: 7,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 8,0
Telefonische bereikbaarheid: 9,0
Betrouwbaarheid: 8,0
Service: 7,0
Communicatie: 7,0
Aanbeveling: jaNet ingeschreven, en ook al gewerkt! Zuster Jansen voelt heel solide aan en werkt transparant.Door Margot op zondag 03 juni 2018 - Diana uit Doorn7,9
Algemene ervaring: 8,0
Betrokkenheid: 7,0
Klantvriendelijkheid: 8,0
Telefonische bereikbaarheid: 8,0
Betrouwbaarheid: 8,0
Service: 8,0
Communicatie: 8,0
Aanbeveling: jaVrijwel direct na de inschrijving kon ik aan de slag, inmiddels al een aantal mooie zorgen gehad. Prettig contact met de medewerkers op kantoor.Door Diana op vrijdag 01 juni 2018 - Magdalena uit Amsterdam7,7
Algemene ervaring: 8,0
Betrokkenheid: 7,0
Klantvriendelijkheid: 7,0
Telefonische bereikbaarheid: 7,0
Betrouwbaarheid: 8,0
Service: 9,0
Communicatie: 8,0
Aanbeveling: jaZuster Jansen werkt en denkt mee. Het digtale systeem werkt perfect.Door Magdalena op donderdag 31 mei 2018 - Bas uit Leiden8,0
Algemene ervaring: 8,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 8,0
Telefonische bereikbaarheid: 8,0
Betrouwbaarheid: 8,0
Service: 8,0
Communicatie: 8,0
Aanbeveling: jaDoor Bas op woensdag 30 mei 2018 - Ruud uit Den Haag8,0
Algemene ervaring: 8,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 8,0
Telefonische bereikbaarheid: 8,0
Betrouwbaarheid: 8,0
Service: 8,0
Communicatie: 8,0
Aanbeveling: jaPrettige contact momenten ,handige online dossiers en facturering.Door Ruud op dinsdag 29 mei 2018 - Barbara uit Nijmegen8,7
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 8,0
Telefonische bereikbaarheid: 9,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 9,0
Communicatie: 9,0
Aanbeveling: jaVeel werk bij particuliere cliënten aangeboden door Zuster Jansen. Veel afwisselende zorgvragen. Zowel ingezet in particuliere thuiszorg bij dementie als Parkinson. Maar ook terminale zorgaanvragen. Goede communicatie en hoop dat we nog lang samen mogen werken!Door Barbara op dinsdag 29 mei 2018 - Liesbeth uit Rotterdamn.v.t.
Algemene ervaring: n.v.t.
Betrokkenheid: n.v.t.
Klantvriendelijkheid: n.v.t.
Telefonische bereikbaarheid: n.v.t.
Betrouwbaarheid: n.v.t.
Service: n.v.t.
Communicatie: n.v.t.
Aanbeveling: jaMijn ervaring is dat er naar je geluisterd wordt dat je niet alleen voor staat en, wat ik nog belangrijker vindt is dat de communicatie tussen z.j en de zorgverlener goed is👍🏽Van mij verdienen jullie een pluimpjeDoor Liesbeth op dinsdag 29 mei 2018 - Cynthia uit Amsterdam8,1
Algemene ervaring: 8,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 8,0
Telefonische bereikbaarheid: 8,0
Betrouwbaarheid: 10,0
Service: 8,0
Communicatie: 7,0
Aanbeveling: jaWerken via zr. Jansen ervaar ik als zeer prettig; een bureau die hoge eisen stelt, maar zelf ook prima georganiseerd is. De indeling van hun dossiers vind ik projzenswaardig. Top bureau, voldoende werkDoor Cynthia op dinsdag 29 mei 2018 - Daniel uit Utrecht9,0
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 9,0
Klantvriendelijkheid: 9,0
Telefonische bereikbaarheid: 9,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 9,0
Communicatie: 9,0
Aanbeveling: jaWerk nu een aantal jaar voor Zuster Jansen. Veel werk in 24-uurs zorg. Ook de zorgvragers zoals cliënten met dementie en Alzheimer ben ik er blij mee. Zuster Jansen in specialist in zorg bij dementie en Alzheimer. Goede communicatie. Fijn bureau!Door Daniel op maandag 26 maart 2018 - Marja uit Utrecht9,4
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 9,0
Klantvriendelijkheid: 9,0
Telefonische bereikbaarheid: 10,0
Betrouwbaarheid: 10,0
Service: 9,0
Communicatie: 10,0
Aanbeveling: jaDoor Marja op maandag 05 februari 2018 - Joyce uit Rotterdam8,9
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 8,0
Telefonische bereikbaarheid: 10,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 9,0
Communicatie: 9,0
Aanbeveling: jaPrettige samenwerking ,maar soms een beetje meer oor hebben naar de manier van omgaan met zorgverleners door de client. “De klant is koning” maar zonder zorgverleners is er geen koning!Door Joyce op zaterdag 03 februari 2018 - Wilma uit7,9
Algemene ervaring: 8,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 8,0
Telefonische bereikbaarheid: 8,0
Betrouwbaarheid: 8,0
Service: 8,0
Communicatie: 7,0
Aanbeveling: jaZuster Jansen informeert bij veranderingen hoe de zorg verloopt. Groot werkaanbod. Rapportage klapper en klapper met de verschillende protocollen, ziet er heel overzichtelijk en keurig verzorgd uit.Door Wilma op vrijdag 02 februari 2018 - Jose uit Vlaardingen8,9
Algemene ervaring: 8,0
Betrokkenheid: 9,0
Klantvriendelijkheid: 10,0
Telefonische bereikbaarheid: 10,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 9,0
Communicatie: 7,0
Aanbeveling: jakleine teams - diensten worden evenredig verdeeld - 2x in de maand maak je zelf in het factuursysteem je factuur op - snelle betaling volgt - via telefoon / e mail is "het kantoor" altijd bereikbaar. Sinds 2016 bemiddelt zuster Jansen voor mij, en werk ik met veel plezier als zzp-er voor / met zuster Jansen.Door Jose op donderdag 01 februari 2018 - Annet uit Groenlo8,6
Algemene ervaring: 8,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 8,0
Telefonische bereikbaarheid: 9,0
Betrouwbaarheid: 10,0
Service: 8,0
Communicatie: 9,0
Aanbeveling: jaIk werk nog niet zo lang voor zuster Jansen, maar ik ben tevreden.Door Annet op donderdag 01 februari 2018 - Monica uit Egmond8,0
Algemene ervaring: 8,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 8,0
Telefonische bereikbaarheid: 8,0
Betrouwbaarheid: 8,0
Service: 8,0
Communicatie: 8,0
Aanbeveling: jaZeer fijn en net bedrijf om mee samen te werkenDoor Monica op donderdag 01 februari 2018 - Marga uit Veeningen9,1
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 8,0
Telefonische bereikbaarheid: 9,0
Betrouwbaarheid: 10,0
Service: 10,0
Communicatie: 10,0
Aanbeveling: jaGoede communicatie. Efficiënt.Door Marga op donderdag 01 februari 2018 - Juul uit Rotterdam7,6
Algemene ervaring: 8,0
Betrokkenheid: 7,0
Klantvriendelijkheid: 6,0
Telefonische bereikbaarheid: 8,0
Betrouwbaarheid: 8,0
Service: 8,0
Communicatie: 8,0
Aanbeveling: jaPrettige samenwerking, goed georganiseerd. BetrouwbaarDoor Juul op donderdag 01 februari 2018 - Elize uit Apeldoorn7,1
Algemene ervaring: 7,0
Betrokkenheid: 7,0
Klantvriendelijkheid: 7,0
Telefonische bereikbaarheid: 8,0
Betrouwbaarheid: 7,0
Service: 7,0
Communicatie: 7,0
Aanbeveling: jaAdministratief zijn de zaken bij ZJ goed en gebruiksvriendelijk geregeld.Door Elize op woensdag 31 januari 2018 - Erica uit Gennep10
Algemene ervaring: 10,0
Betrokkenheid: 10,0
Klantvriendelijkheid: 10,0
Telefonische bereikbaarheid: 10,0
Betrouwbaarheid: 10,0
Service: 10,0
Communicatie: 10,0
Aanbeveling: jaIk werk heel graag voor zuster Jansen. De 24 uurs particuliere zorg bevalt mij heel goed. Had ik deze vorm van zorg maar wat eerder ontdekt.Door Erica op woensdag 31 januari 2018
Alle medewerkers zijn vriendelijk, deskundig en behulpzaam. Het dossiermateriaal ziet er keurig verzorgd en overzichtelijk uit, wat daardoor prettig werkt. Ik heb ook steeds fijne collega's om mee samen te werken. - Jolande uit Afferden "gld"9,0
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 9,0
Klantvriendelijkheid: 9,0
Telefonische bereikbaarheid: 9,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 9,0
Communicatie: 9,0
Aanbeveling: jaIk vind Zuster Jansen een fijne organisatie met zéér betrokken mensen. Prettige communicatie,.Duidelijk, Krachtig en Persoonlijk. Zorgvuldig wordt er ingegaan op je vraag en alrtijd een luisterend oor. Ik werk graag als zz'per voor deze organistie😷Door Jolande op woensdag 31 januari 2018 - Hilda uit Rotterdam9,0
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 9,0
Klantvriendelijkheid: 9,0
Telefonische bereikbaarheid: 9,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 9,0
Communicatie: 9,0
Aanbeveling: jaPrettige communicatie en samenwerking correct. Geeft een ieder door zich daar in te laten schrijven als ZZPersDoor Hilda op dinsdag 23 januari 2018 - Amina uit Zoetermeer10
Algemene ervaring: 10,0
Betrokkenheid: 10,0
Klantvriendelijkheid: 10,0
Telefonische bereikbaarheid: 10,0
Betrouwbaarheid: 10,0
Service: 10,0
Communicatie: 10,0
Aanbeveling: jaDoor Amina op maandag 22 januari 2018 - jetty uit rotterdam9,0
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 9,0
Klantvriendelijkheid: 9,0
Telefonische bereikbaarheid: 9,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 9,0
Communicatie: 9,0
Aanbeveling: jahele fijne organisatie. je kan er altijd terecht.Door jetty op zaterdag 20 januari 2018 - Juanita uit Denhaag10
Algemene ervaring: 10,0
Betrokkenheid: 10,0
Klantvriendelijkheid: 10,0
Telefonische bereikbaarheid: 10,0
Betrouwbaarheid: 10,0
Service: 10,0
Communicatie: 10,0
Aanbeveling: jaZr Jansen, is altijd goed bereikbaar, Het team denkt goed mee met je. De lijnen zijn erg kort, mocht je een vraag hebben, dan wordt er heel snel gereageerd. Gewoon een top team. Ik werk graag voor ze.Door Juanita op vrijdag 19 januari 2018 - Ineke uit Almelo8,0
Algemene ervaring: 8,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 8,0
Telefonische bereikbaarheid: 8,0
Betrouwbaarheid: 8,0
Service: 8,0
Communicatie: 8,0
Aanbeveling: jaPrettige organisatie, niet te groot, zodat je je al gauw 'thuis' voelt. Zij kennen mij en ik ken hun, korte lijntjes!Door Ineke op donderdag 14 december 2017 - Anna uit Hendrik Ido Ambacht8,1
Algemene ervaring: 8,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 8,0
Telefonische bereikbaarheid: 9,0
Betrouwbaarheid: 8,0
Service: 8,0
Communicatie: 8,0
Aanbeveling: jaZuster Jansen ervaar ik als een degelijk en betrouwbaar bureau. De collega's waarmee ik regelmatig werk zijn allemaal kundig en betrokken en dat komt waarschijnlijk door de strenge selectie die er is. Ik ben er trots op om voor dit buro te werken.Door Anna op donderdag 14 december 2017 - Dineke uit Meppel9,0
Algemene ervaring: 6,0
Betrokkenheid: 10,0
Klantvriendelijkheid: 7,0
Telefonische bereikbaarheid: 10,0
Betrouwbaarheid: 10,0
Service: 10,0
Communicatie: 10,0
Aanbeveling: jaAdministratief is Zr. Jansen goed.Door Dineke op woensdag 13 december 2017
Bij mijn collega's tref ik vaak laag niveau aan.
Het zou goed zijn als Zr. Jansen aan inhoudelijke zorgkwaliteit zou werken.
Het VenVN Kwaliteitsregister zou maatgevend kunnen zijn. - Eefke uit Amsterdam8,3
Algemene ervaring: 8,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 9,0
Telefonische bereikbaarheid: 9,0
Betrouwbaarheid: 8,0
Service: 8,0
Communicatie: 8,0
Aanbeveling: jaNa mijn inschrijving kon ik direct aan het werk! Veel aanbod in 24 uurs zorgen, ook langdurig. Duidelijke informatie en met vragen kan ik altijd terecht per mail en krijg dan altijd direct antwoord. Fijn bureau!Door Eefke op donderdag 16 november 2017 - Mieke uit Heeswijk-Dinther10
Algemene ervaring: 10,0
Betrokkenheid: 10,0
Klantvriendelijkheid: 10,0
Telefonische bereikbaarheid: 10,0
Betrouwbaarheid: 10,0
Service: 10,0
Communicatie: 10,0
Aanbeveling: jaMijn ervaringen bij Zuster Jansen zijn zeer positief. Prettige communicatie, goede ondersteuning en kan bij vragen of problemen altijd terecht bij een van de medewerkers.Door Mieke op vrijdag 18 augustus 2017 - Linda uit Rotterdam8,0
Algemene ervaring: 8,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 8,0
Telefonische bereikbaarheid: 8,0
Betrouwbaarheid: 8,0
Service: n.v.t.
Communicatie: 8,0
Aanbeveling: jaIk sta sinds november 2016 bij Zuster Jansen ingeschreven en ervaar de samenwerking als zeer prettig. Sinds mijn start bij Zuster Jansen heb ik tot nu toe altijd werk wat ik heel fijn vind.Door Linda op donderdag 17 augustus 2017 - Renske uit Bronkhorst8,9
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 9,0
Klantvriendelijkheid: 9,0
Telefonische bereikbaarheid: 9,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 9,0
Communicatie: 8,0
Aanbeveling: jaWerkwijze van Zuster Jansen vind ik:Door Renske op donderdag 17 augustus 2017
- zeer discreet
- zorgvuldig/correct/duidelijk
- persoonlijk en benaderbaar, prettig in omgang, zowel mondeling als schriftelijk
Ik hoop op een nog langdurige samenwerking😊! - Gerda uit Apeldoorn10
Algemene ervaring: 10,0
Betrokkenheid: 10,0
Klantvriendelijkheid: 10,0
Telefonische bereikbaarheid: 10,0
Betrouwbaarheid: 10,0
Service: 10,0
Communicatie: 10,0
Aanbeveling: jaBijzonder goed !!!!!!Door Gerda op donderdag 17 augustus 2017 - Margreet uit Heerde8,0
Algemene ervaring: 8,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 8,0
Telefonische bereikbaarheid: 8,0
Betrouwbaarheid: 8,0
Service: 8,0
Communicatie: 8,0
Aanbeveling: jaOver het algemeen ben ik erg te spreken over de samenwerking met Zuster Jansen. Het bedrijf is goed georganiseerd en, niet onbelangrijk, ook gecertificeerd. Met jullie medewerkers is het fijn samen te werken, altijd een luisterend oor en helpend waar mogelijk. Natuurlijk is er ook altijd ruimte voor verbetering...inzicht in elkaars werk zou veel kunnen bijdragen... voor meer begrip zou ik wel eens mee willen kijken op jullie kantoor en ik zou jullie graag willen uitnodigen om eens een 24-uurs dienst mee te draaien als je dat nog nooit hebt meegemaakt. Van elkaar kunnen we immers veel leren.Door Margreet op woensdag 16 augustus 2017 - Wiebe uit Waddinxveen7,4
Algemene ervaring: 7,0
Betrokkenheid: 7,0
Klantvriendelijkheid: 7,0
Telefonische bereikbaarheid: 8,0
Betrouwbaarheid: 8,0
Service: 7,0
Communicatie: 8,0
Aanbeveling: jaDoor Wiebe op maandag 14 augustus 2017 - MING uit AMSTERDAM9,7
Algemene ervaring: 10,0
Betrokkenheid: 10,0
Klantvriendelijkheid: 10,0
Telefonische bereikbaarheid: 10,0
Betrouwbaarheid: 10,0
Service: 10,0
Communicatie: 8,0
Aanbeveling: jaZUSTER JANSEN is een betrouwbare bemiddelingsbureau,die heel veel doet voor de clienten en ook voor zorgverleners.Door MING op maandag 14 augustus 2017 - Brigitte uit Amstelveen9,3
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 9,0
Klantvriendelijkheid: 9,0
Telefonische bereikbaarheid: 10,0
Betrouwbaarheid: 10,0
Service: 9,0
Communicatie: 9,0
Aanbeveling: jaSinds ongeveer een jaar werk ik voor Zuster Jansen naar alle tevredenheid. Het aanbod van cliënten is groot en divers. De betrokkenheid is groot. Met vragen of onzekerheden is het altijd mogelijk om direct contact te hebben met een medewerker en dit te bespreken en advies te vragen. Zuster Jansen is goed gestructureerd / gedisciplineerd , wat erg fijn is. Planning, uitbetaling van facturen, team ondersteuning etc lopen goed.Door Brigitte op maandag 14 augustus 2017 - Helma uit Nijmegen9,0
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 9,0
Klantvriendelijkheid: 9,0
Telefonische bereikbaarheid: 9,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 9,0
Communicatie: 9,0
Aanbeveling: jaBovenstaande antwoorden spreken voor zich.Door Helma op maandag 14 augustus 2017 - Ageya uit Almere9,0
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 9,0
Klantvriendelijkheid: 9,0
Telefonische bereikbaarheid: 9,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 9,0
Communicatie: 9,0
Aanbeveling: jaZJ is in alle aspecten van hun bedrijf het beste wat ik tot nu toe zag.Door Ageya op maandag 14 augustus 2017
Voor mij als zorggever en wat ik ervaar bij zorgnemers.
Er is duidelijkheid, professionaliteit, betrokkenheid, goed contact, zakelijk en persoonlijk.
Wat als zorgnemer opvalt is dat ZJ ook de zorggevers een goede positie geeft.
Het werk wordt eerlijk verdeeld, er wordt op toegezien dat de betalingen op tijd en correct zijn.
Voor de zorgnemers zijn er veel hele goede keuzemogelijkheden in hoeveel zorg pd men wil. Met veel uitbreidingen zoals bv het beheren van een kas en kasboek.
De administratie en het roosteren verloopt foutloos met behulp van een heel goed computersysteem.
Ook mijn administratie vergemakkelijkt want ik hoef niet zelf facturen op te maken.
Als zorggever merk je dat ZJ heel ervaren en helder in deze branche staat. Correct en zakelijk, persoonlijk en betrokken voor zowel zorggever als zorgnemer. - Norie uit Utrecht8,4
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 9,0
Telefonische bereikbaarheid: 8,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 8,0
Communicatie: 8,0
Aanbeveling: jaZuster Jansen heeft veelal werk. Goede overdracht en instructies bij nieuw adres. Handig en duidelijk factureer systeem. Heel fijn 2x per maand factureren.Door Norie op zondag 13 augustus 2017 - Marleen uit Breda8,6
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 7,0
Telefonische bereikbaarheid: 10,0
Betrouwbaarheid: 8,0
Service: 8,0
Communicatie: 10,0
Aanbeveling: jaZuster Jansen is een fijne bemiddelingsbureaus zowel voor cliënten als voor zorgveleners. Alleen de tarieven daar mag wel wat aan veranderd worden,tarieven blijven iedere jaar hetzelfde op dit punt scoort zuster jansen min punten. Met vergelijkbare bemiddelingsbureaus wordt je bij Zuster Jansen het minst betaald. Wel zijn de twee maandelijkse betalingen altijd correct betaald door de cliënten.Door Marleen op zondag 13 augustus 2017 - Brigitte uit Amsterdam9,0
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 9,0
Klantvriendelijkheid: 9,0
Telefonische bereikbaarheid: 9,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 9,0
Communicatie: 9,0
Aanbeveling: jatot nu toe heb ik aleen positieve ervaringen met zr jansen.ben zeer tevreden.er is altijd werk bij hun.kan het zeker aanraden aan anderen.Door Brigitte op zondag 13 augustus 2017 - Mirjam uit Den Haag8,1
Algemene ervaring: 8,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 8,0
Telefonische bereikbaarheid: 8,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 8,0
Communicatie: 8,0
Aanbeveling: jaSinds mijn inschrijving twee jaar geleden continue in 24-uurs zorg gewerkt bij fijne particuliere cliënten.Door Mirjam op zondag 13 augustus 2017 - Toos uit Elst6,4
Algemene ervaring: 7,0
Betrokkenheid: 7,0
Klantvriendelijkheid: 6,0
Telefonische bereikbaarheid: 6,0
Betrouwbaarheid: 6,0
Service: 7,0
Communicatie: 6,0
Aanbeveling: jaDoor Toos op zondag 13 augustus 2017 - Helene uit Amsterdam8,7
Algemene ervaring: 9,0
Betrokkenheid: 8,0
Klantvriendelijkheid: 8,0
Telefonische bereikbaarheid: 9,0
Betrouwbaarheid: 9,0
Service: 9,0
Communicatie: 9,0
Aanbeveling: jaEen heel betrouwbaar thuiszorgbureau met veel werk bij particuliere clientenDoor Helene op vrijdag 11 augustus 2017