Klantenvertellen

Waarom zijn reviews voor Zuster Jansen zo belangrijk? Toekomstige cliënten maar ook ZZP-ers die zich willen inschrijven bij Zuster Jansen, krijgen zo een beter beeld van de werkzaamheden binnen Zuster Jansen. Op internet spelen reviews een belangrijke rol omdat op basis daarvan consumenten ook beslissingen nemen. Reviews zijn een belangrijk instrument om te beoordelen wat cliënten en ZZP-ers van Zuster Jansen vinden.

Onze zorg- en dienstverlening kunnen we door deze resultaten continue verbeteren.

  • Mieke uit Heeswijk-Dinther
    10

    Algemene ervaring: 10,0

    Betrokkenheid: 10,0

    Klantvriendelijkheid: 10,0

    Telefonische bereikbaarheid: 10,0

    Betrouwbaarheid: 10,0

    Service: 10,0

    Communicatie: 10,0

    Aanbeveling: ja
    Mijn ervaringen bij Zuster Jansen zijn zeer positief. Prettige communicatie, goede ondersteuning en kan bij vragen of problemen altijd terecht bij een van de medewerkers.
    Door Mieke op vrijdag 18 augustus 2017
  • Linda uit Rotterdam
    8,0

    Algemene ervaring: 8,0

    Betrokkenheid: 8,0

    Klantvriendelijkheid: 8,0

    Telefonische bereikbaarheid: 8,0

    Betrouwbaarheid: 8,0

    Service: n.v.t.

    Communicatie: 8,0

    Aanbeveling: ja
    Ik sta sinds november 2016 bij Zuster Jansen ingeschreven en ervaar de samenwerking als zeer prettig. Sinds mijn start bij Zuster Jansen heb ik tot nu toe altijd werk wat ik heel fijn vind.
    Door Linda op donderdag 17 augustus 2017
  • Renske uit Bronkhorst
    8,9

    Algemene ervaring: 9,0

    Betrokkenheid: 9,0

    Klantvriendelijkheid: 9,0

    Telefonische bereikbaarheid: 9,0

    Betrouwbaarheid: 9,0

    Service: 9,0

    Communicatie: 8,0

    Aanbeveling: ja
    Werkwijze van Zuster Jansen vind ik:
    - zeer discreet
    - zorgvuldig/correct/duidelijk
    - persoonlijk en benaderbaar, prettig in omgang, zowel mondeling als schriftelijk
    Ik hoop op een nog langdurige samenwerking😊!
    Door Renske op donderdag 17 augustus 2017
  • Gerda uit Apeldoorn
    10

    Algemene ervaring: 10,0

    Betrokkenheid: 10,0

    Klantvriendelijkheid: 10,0

    Telefonische bereikbaarheid: 10,0

    Betrouwbaarheid: 10,0

    Service: 10,0

    Communicatie: 10,0

    Aanbeveling: ja
    Bijzonder goed !!!!!!
    Door Gerda op donderdag 17 augustus 2017
  • Margreet uit Heerde
    8,0

    Algemene ervaring: 8,0

    Betrokkenheid: 8,0

    Klantvriendelijkheid: 8,0

    Telefonische bereikbaarheid: 8,0

    Betrouwbaarheid: 8,0

    Service: 8,0

    Communicatie: 8,0

    Aanbeveling: ja
    Over het algemeen ben ik erg te spreken over de samenwerking met Zuster Jansen. Het bedrijf is goed georganiseerd en, niet onbelangrijk, ook gecertificeerd. Met jullie medewerkers is het fijn samen te werken, altijd een luisterend oor en helpend waar mogelijk. Natuurlijk is er ook altijd ruimte voor verbetering...inzicht in elkaars werk zou veel kunnen bijdragen... voor meer begrip zou ik wel eens mee willen kijken op jullie kantoor en ik zou jullie graag willen uitnodigen om eens een 24-uurs dienst mee te draaien als je dat nog nooit hebt meegemaakt. Van elkaar kunnen we immers veel leren.
    Door Margreet op woensdag 16 augustus 2017
  • Wiebe uit Waddinxveen
    7,4

    Algemene ervaring: 7,0

    Betrokkenheid: 7,0

    Klantvriendelijkheid: 7,0

    Telefonische bereikbaarheid: 8,0

    Betrouwbaarheid: 8,0

    Service: 7,0

    Communicatie: 8,0

    Aanbeveling: ja
    Door Wiebe op maandag 14 augustus 2017
  • MING uit AMSTERDAM
    9,7

    Algemene ervaring: 10,0

    Betrokkenheid: 10,0

    Klantvriendelijkheid: 10,0

    Telefonische bereikbaarheid: 10,0

    Betrouwbaarheid: 10,0

    Service: 10,0

    Communicatie: 8,0

    Aanbeveling: ja
    ZUSTER JANSEN is een betrouwbare bemiddelingsbureau,die heel veel doet voor de clienten en ook voor zorgverleners.
    Door MING op maandag 14 augustus 2017
  • Brigitte uit Amstelveen
    9,3

    Algemene ervaring: 9,0

    Betrokkenheid: 9,0

    Klantvriendelijkheid: 9,0

    Telefonische bereikbaarheid: 10,0

    Betrouwbaarheid: 10,0

    Service: 9,0

    Communicatie: 9,0

    Aanbeveling: ja
    Sinds ongeveer een jaar werk ik voor Zuster Jansen naar alle tevredenheid. Het aanbod van cliënten is groot en divers. De betrokkenheid is groot. Met vragen of onzekerheden is het altijd mogelijk om direct contact te hebben met een medewerker en dit te bespreken en advies te vragen. Zuster Jansen is goed gestructureerd / gedisciplineerd , wat erg fijn is. Planning, uitbetaling van facturen, team ondersteuning etc lopen goed.
    Door Brigitte op maandag 14 augustus 2017
  • Helma uit Nijmegen
    9,0

    Algemene ervaring: 9,0

    Betrokkenheid: 9,0

    Klantvriendelijkheid: 9,0

    Telefonische bereikbaarheid: 9,0

    Betrouwbaarheid: 9,0

    Service: 9,0

    Communicatie: 9,0

    Aanbeveling: ja
    Bovenstaande antwoorden spreken voor zich.
    Door Helma op maandag 14 augustus 2017
  • Ageya uit Almere
    9,0

    Algemene ervaring: 9,0

    Betrokkenheid: 9,0

    Klantvriendelijkheid: 9,0

    Telefonische bereikbaarheid: 9,0

    Betrouwbaarheid: 9,0

    Service: 9,0

    Communicatie: 9,0

    Aanbeveling: ja
    ZJ is in alle aspecten van hun bedrijf het beste wat ik tot nu toe zag.
    Voor mij als zorggever en wat ik ervaar bij zorgnemers.
    Er is duidelijkheid, professionaliteit, betrokkenheid, goed contact, zakelijk en persoonlijk.
    Wat als zorgnemer opvalt is dat ZJ ook de zorggevers een goede positie geeft.
    Het werk wordt eerlijk verdeeld, er wordt op toegezien dat de betalingen op tijd en correct zijn.
    Voor de zorgnemers zijn er veel hele goede keuzemogelijkheden in hoeveel zorg pd men wil. Met veel uitbreidingen zoals bv het beheren van een kas en kasboek.
    De administratie en het roosteren verloopt foutloos met behulp van een heel goed computersysteem.
    Ook mijn administratie vergemakkelijkt want ik hoef niet zelf facturen op te maken.
    Als zorggever merk je dat ZJ heel ervaren en helder in deze branche staat. Correct en zakelijk, persoonlijk en betrokken voor zowel zorggever als zorgnemer.
    Door Ageya op maandag 14 augustus 2017
  • Norie uit Utrecht
    8,4

    Algemene ervaring: 9,0

    Betrokkenheid: 8,0

    Klantvriendelijkheid: 9,0

    Telefonische bereikbaarheid: 8,0

    Betrouwbaarheid: 9,0

    Service: 8,0

    Communicatie: 8,0

    Aanbeveling: ja
    Zuster Jansen heeft veelal werk. Goede overdracht en instructies bij nieuw adres. Handig en duidelijk factureer systeem. Heel fijn 2x per maand factureren.
    Door Norie op zondag 13 augustus 2017
  • Marleen uit Breda
    8,6

    Algemene ervaring: 9,0

    Betrokkenheid: 8,0

    Klantvriendelijkheid: 7,0

    Telefonische bereikbaarheid: 10,0

    Betrouwbaarheid: 8,0

    Service: 8,0

    Communicatie: 10,0

    Aanbeveling: ja
    Zuster Jansen is een fijne bemiddelingsbureaus zowel voor cliënten als voor zorgveleners. Alleen de tarieven daar mag wel wat aan veranderd worden,tarieven blijven iedere jaar hetzelfde op dit punt scoort zuster jansen min punten. Met vergelijkbare bemiddelingsbureaus wordt je bij Zuster Jansen het minst betaald. Wel zijn de twee maandelijkse betalingen altijd correct betaald door de cliënten.
    Door Marleen op zondag 13 augustus 2017
  • Brigitte uit Amsterdam
    9,0

    Algemene ervaring: 9,0

    Betrokkenheid: 9,0

    Klantvriendelijkheid: 9,0

    Telefonische bereikbaarheid: 9,0

    Betrouwbaarheid: 9,0

    Service: 9,0

    Communicatie: 9,0

    Aanbeveling: ja
    tot nu toe heb ik aleen positieve ervaringen met zr jansen.ben zeer tevreden.er is altijd werk bij hun.kan het zeker aanraden aan anderen.
    Door Brigitte op zondag 13 augustus 2017
  • Mirjam uit Den Haag
    8,1

    Algemene ervaring: 8,0

    Betrokkenheid: 8,0

    Klantvriendelijkheid: 8,0

    Telefonische bereikbaarheid: 8,0

    Betrouwbaarheid: 9,0

    Service: 8,0

    Communicatie: 8,0

    Aanbeveling: ja
    Sinds mijn inschrijving twee jaar geleden continue in 24-uurs zorg gewerkt bij fijne particuliere cliënten.
    Door Mirjam op zondag 13 augustus 2017
  • Toos uit Elst
    6,4

    Algemene ervaring: 7,0

    Betrokkenheid: 7,0

    Klantvriendelijkheid: 6,0

    Telefonische bereikbaarheid: 6,0

    Betrouwbaarheid: 6,0

    Service: 7,0

    Communicatie: 6,0

    Aanbeveling: ja
    Door Toos op zondag 13 augustus 2017
  • Helene uit Amsterdam
    8,7

    Algemene ervaring: 9,0

    Betrokkenheid: 8,0

    Klantvriendelijkheid: 8,0

    Telefonische bereikbaarheid: 9,0

    Betrouwbaarheid: 9,0

    Service: 9,0

    Communicatie: 9,0

    Aanbeveling: ja
    Een heel betrouwbaar thuiszorgbureau met veel werk bij particuliere clienten
    Door Helene op vrijdag 11 augustus 2017